Friday, November 23, 2012

Coach bag..


Assalamualaikum.. Salam jumaat. Penghulu segala hari.. Hari yang mulia.. esok cuti.. yeahoo,dah boleh rehat. Syoknyaaa... bole pegi jogging esok. Erm, ye la tu. Aku ni bab exercise memang pemalas yang amat. Hahahaha.. Tapi nak kurus, camno tu?? Huhu.. Ni nak citer pasal beg Coach yang beli kat JPO (JPO- Johor Premium Outlet). Harga asal berapa entah.. Lepas dapat diskaun 30% + 10%, dapat harga RM800.. Erm, pikir2 gak 10 kali nak beli ke tak. Tapi sebab tak pernah / first time pegi JPO, so aku beranikan diri n buat muka kesian kat ayah aku.. Kira dia belikan guna kad kredit dia, since aku dah pokai n dah takde kad kredit.. Kad kredit ku sudah ditutup, lepas abis bayar.. huhu.. Nasib baik takde kad kredit.. kalo tak, entah ape jadi la kat aku hari tu.. huhu.. Mak n kakak aku pun capai gak sorang satu.. huhu.. Oklah, nak pergi lunch.. Tata titi tutu..

No comments:

Post a Comment