Thursday, January 17, 2013

Giveaway contest

Salam

First time nak join giveaway contest ni. Taktau nak tulis ape sebenarnya.. Huhu.. Teringin nak mencuba, tapi poket ku dah koyak.. hahaha. biasalah tengah bulan ni kan. Lagi2 orang yang keja makan gaji macam aku ni. Aku pun taktau la kenapa la muka aku sekarang susah sangat nak licin; takde jerawat or parut-parut yang mencanak kan.. Hadui. Masalah negara betul kalau dipikirkan.. Malu pun ade. Bila bulan mengambang je, mesti ade jerawat naik. Eh, jerawat boleh naik ke? Bukan tumbuh ek? *ape je ar cik senah oiiiiii* hahahah. Harap la sangat semoga aku berjaya memenangi contest ni.. Sebab aku terpikir nak makan sesuatu. Sama ade vitamin C (tapi aku tiap hari gak la mkn buah eg, oren, epal, anggur, kiwi, pisang kaki dll), kolagen ke, or ape2 vitamin yang seumpama dengannya..




http://cik-misi.blogspot.com/2012/12/giveaway-felinna-beauty-by-cikmisi.html

1 comment: