Wednesday, October 17, 2012

Shawl style

 
Salam semua.. Tengok Jiji (http://saatakukaupilih.blogspot.com) duk update blog pasal shawl, duk teringat la aku selalu gak wat experimen pakai tudung shawl ni.. Lilit-lilit janji siap.. haaha...
Kadang pakai hentam jer.. Belajar gak kt youtube la, blog orang semua. tapi tak reti gak nak follow sangat. hahahaha..
Abaikan la mukaku yang comot dan penuh dengan parut tu yer.
Kebanyakan tempat aku amik gambar, masa dalam kereta bapakku, yela dah bosan duk dalam kereta lama sangat. Biasa melaram pun time nak g kenduri kawin jer..(tolong jangan muntah tengok muka ku yang banyak giler ni, actually byk lagi dalam simpanan.. ni kira paling elok dah..hahaha.. bluwekkk)
Time g kerja, pakai tudung instant jer.. hahaha.. Takpe. Kalo pasal muka tu, aku dalam proses nak hilangkan bekas parut jerawat ni. Tapi takkan semua automatik jer kan. perlukan masa.. Tunggu yer.. hahaha
 
 


kakak aku.. muka mmg lain. sbb dia ikut muka mak, aku ikut muka ayah kot (ke opah belah ayah)


 















 
 

1 comment: